King Sites Download
King Sites Download



 

ايکر کاسياس' دروازه بان تيم ملي اسپانيا و رئال مادريد گفت ' ويسنته دل بوسکه' و ' خوزه مورينيو' خصوصيات کاملا متضادي دارند ولي او با خلق و خوي سرمربي پرتغالي بيشتر خو گرفته است.


اين بازيکن 31 ساله هم در تيم ملي و هم در باشگاه رئال زير نظر دل بوسکه کار کرده است ولي از سال 2010 سرمربي پرتغالي هدايت رئال مادريد را به عهده گرفت.


 

به گزارش خبرگزاري فرانسه، کاسياس گفت: تفاوت ويسنته دل بوسکه و خوزه مورينيو کاملا آشکار است. من دل بوسکه را از دوازده سالگي و در باشگاه رئال مي شناسم. بعد از آن اين فرصت را داشتم که مدتها زير نظر او در تيم ملي هم کار کنم پس مي توانم بگويم که يکديگر را به خوبي مي شناسيم.


 

دروازه بان تيم ملي اسپانيا درباره دل بوسکه گفت: او بسيار آرام تر است و خصوصيت صلح طلبي دارد ولي اين صفات را نمي توانيد در مورد مورينيو بکار ببريد.


 

وي افزود: من در اين دوسال ياد گرفته ام که خوزه را تحسين کنم. رابطه کاپيتان و مربي بايد هميشه خوب باشد گرچه بايد اعتراف کنم درمواردي اختلاف عقيده داريم ولي اغلب اوقات فکر و ديدگاهمان يکي است.


 

کاسياس در باره شايعه اختلافش با مورينيو گفت: رسانه ها عادت دارند که در مورد برخي لحظات اغراق کنند ولي اينها مسائل پيش پا افتاده اي است که ما با آنها در رئال زندگي مي کنيم.


 

کاسياس طي يک دهه در ترکيب ثابت رئال مادريد و تيم ملي اسپانيا قرار داشته است.

vv




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, توسط john30 |